16.10.2007

Jösses, mikä peli!

Timo "ystävällisesti" vinkkasi minua Fitz-pelistä ehkä n. 2 kuukautta sitten?
Siitä asti tämä peli on pitänyt minua otteessaan..
Yleensä pelailen eri pelejä ns. mielialan mukaan ja suosikkejani ovat erilaiset nopeus- ja reaktiopelit, joita löytyykin runsain mitoin täältä: My favourite games- ja Gamesites -otsikkojen alta.
Nyt olen pelannut tätä yhtä ja ainoaa Fitz-peliä n. parin kuukauden ajan ja jumittanut totaalisesti level 27:lle, mitä olen hieronut jo neljä viikkoa! (siis tätä ko. leveliä) Peli on jossain määrin nopeus- ja reaktiopeli, mutta tällä ilkeällä 27-levelillä pitää myös malttaa pohtia ja miettiä seuraavaa siirtoaan. Olen kokeillut eri tekniikoita ja päässyt parhaimmillani siihen pisteeseen, että pelistä on jäänyt vain 3 värillistä kuutiota ja nekin yhteen riviin. Mutta ei. Ei mene läpi, ei.
Jos sinulla on antaa pelinkatkaisuvinkkejä level 27:lle tai linkkiä Anonyymit Nettipelaajat -yhteisöön Korsossa tai Metsolan alueella, nakkaa sähköpostilla!

Varoitus! Peli ON koukuttava.

Ei kommentteja: