23.9.2011

Halutaan vaihtaa Maloperro!

Tällaista tällä kertaa:
tepastin tuttuun tapaani koirieni kanssa Hakunilan ostarin poikki. Moikkasin paria "tuttua kaljaveikkoa" ja ennen kuin siinä kissaa ehti sanoa, toinen kaljaveikoista, Tauno Tölkki oli laskenut kaljakeissinsä maahan ja syöksynyt rapsuttelemaan koiriani:
a.
TT: Aletaan seurustella! Mä haluisin sun poikakaveriksi.
- Öö, mä en halua poikakaveria. Nää koirat on mun poikakavereita.
TT: Eiku ihan tosi, mä haluaisin alkaa seurustella sun kanssa.
- Miehet on vätyksiä.
TT: Mä en ole vätys. (hörppäisee samalla olutta) Kaikki miehet ei ole huonoja. On hyviäkin miehiä, kuten mä. (ottaa toisen huikan ja röyhtäisee)
- Tuota. Ei kiitos. (väkinäistä naurua)
TT: Onko nää sun koirat homoja, kun ne pussailee mua? Aletaan hei seurustella, jooko?
*etsin pakenemisreittiä*
TT: Tiedätkö hei miksi mä haluan sun poikakaveriksi? (kaivaa kännykkäänsä taskusta) Kun sulla on tommonen kännykkäkotelo, kato hei (näyttää kännykässään olevaa näyttökuvaa).
a.
Katson tyrmistyneenä ja kaiken nokkelan sanailun kadottaneena hänen kännykässään olevaa kuvaa, jossa on kannabisviljelmä keittiön pöydällä.
En keksi enää muuta, kuin alan komentaa:
- Menepäs nyt takaisin tuonne kaverisi luokse ennen kuin sun kaljakeissi häviää!
Tauno Tölkki poistuu kaverinsa luokse ja minä jään tuijottelemaan Maloperroani. (kuva ohessa)

Ei kommentteja: